سلام خانوما ،کسی سر در میاره از آزمایش غربال دوم؟

تصویر
۴ پاسخ

ازمنم عددش پاین بود ولی دکتر گفت این مکمل از مایش غربالگری ومشکلی نداره‍ دوباره برای دوشنبه نوبت گرفتم نشون یه دکتر دیگه هم بدم

عددAFPپایینه ممکنه نیاز ب سونوگرافی یا ازمایشNIPTباشه

مگه ازمايش داره؟ آنومالي؟

اره من

سوال های مرتبط

مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات کوچولو مامان نبات کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان یونا🕊️ مامان یونا🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری