سلام خانما رفتم سونو ببینید خوبه 🫠

تصویر
۸ پاسخ

ضربان قلبشم خوبه بخاطر هفته نتونستن دقیق ضربان قلب بکن عزیزم نگران نباش

آخرین پریودیت چندم بوده

هفتت با سونو مطابقت داشت ؟

شکمی رفتی یا واژینال؟

خوبه همه چی

بله خداروشکر همه چی خوبه فقط کیستت

اره عزیزم خوبه فقط ضربان قلبش یکم کمتر از حد معموله

ظربانش چرا انقدرر پاینه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣🐣 مامان جوجه کوچولو🐣🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین وتودلی مامان ماهلین وتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری