خانومای عزیز نخودآب خوبه برای وزن بچه؟؟

۶ پاسخ

من هفته ای یکبار درست میکنم میخورم

نفخش زیاد نیس؟؟من ابگوشت میخورم تا چند روز اذییتم

نخود بزار بجوشه بعد ادویه و آب لیمو بزن یکم که کنار باشه آبش ژله ای میشه خوشمزه هم هس

آره خیلی خوبه واسه استخونای خودتم خوبه دردنمیگیره

چجوری درست میشه

آره عالی

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری