۴ پاسخ

ازیترو میدن معمولا

یعنی حواست باشه اینا دوز ۳۰۰هم دارن فک کنم

برای زیر دوسال دوز ۱۰۰

بستگی داره سفکسیم آزیترومایسین

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وششم بارداری