۸ پاسخ

نه بخور😐خدایی انقد حساسیت خوب نیس واقعا

خیلی خوشمزه میشه من با شیر قاطی میکنم

منم با دخترم میخورم خیلی حال میده بخور

من عاشقشم
اکثرا با شیر همینو برا صبونه میخورم

😂😂😂😂😍عاشق سوالت شدم اصن

نه بخور تو که زیر دوسال نیستی😂

خا تو مگه دوسالته ک نخوری؟
عزیزم هر چی میخوری مستقیم نمیره تو دهن بچت که،اون هر چی نیاز داشته باشه برمیداره ب بقیش کار نداره ،بخور نوش جونت ،خیلیم خوشمزست

تو ک کودک زیر ۲سال نیسی😂

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری