۳ پاسخ

آره قشنگم طبیعیه منم از هفته ۱۳ شروع شدن درد شدید کمر جوری که تختو ول میکردم میخوابیدم‌رو زمین لنگامو بالا میدادم‌ رو دیوار 🫠

آری طبیعی هست

اگه لک و خونریزی نداره اره . رحم و لگن داره جا باز میکنه به خاطر همین درد داری

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیستم بارداری
مامان گل پسراا💙✨️ مامان گل پسراا💙✨️ ۳ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایلین و جوجه مامان ایلین و جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری