۴ پاسخ

ن دیگه

هنوززایمان نکردی شما؟ 🤦🏻‍♀️

نه دیگه

نه..فقط سونو وزن باید بری ک دکترت باید برات بنویسه

سوال های مرتبط

مامان 🩷آنیل🩷 مامان 🩷آنیل🩷 ۱ ماهگی