من کسی بوده واکسن 6 ماهگی یکی بزنه؟؟؟

۶ پاسخ

من چهار ماهگی سه تا تزریق
شش ماهگی دوتا تزریق

آره واکسن فلج اطفال و پنج گانه و پنوموکوک تا شش ماهگی میزنن

شیش ماهگی رو میگن ادغام کردن دوتا بوده یکی کردن

چند سالی میشه واکسن پنوموکوک هم دوماهگی هم چهار هم شش میزنن ولی من نذاشتم بزنن

من که دوتا زد

اره پسر من زد خیلی سنگین بود براش تا دو روز یکسره گریه میکرد

سوال های مرتبط

مامان دلم❤️ مامان دلم❤️ ۱۳ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان بچه مامان بچه ۱ سالگی