امپول پرژسترون و باید یخچال بذارم یا دمای محیط؟

۵ پاسخ

دمای محیط چون روغنیه یخچال بزاری موقع زدن دردت میگیره

یخچال

محیط عزیز

باید بزاری یخچال قبل از اینکه بزنی ۱الی ۲ساعت بیاریش بیرون بعد بزنی

حتما از داروخانه بپرس. من قبل یه امپول خیلی گروه ک ۵۰۰ قیمتش بود رو از چندنفر پرسیدم گفتن بذار دمای محیط ولی لحظه اخری خیلی اتفاقی قبل تزریق از دکتر داروخانه پرسیدم گفت باید این چند روزی ک خریدیش تو یخچال میذاشتی. مجبور شدم دوباره ازاد تهیه کنم همون لحظه تزریق کنم. مخصوصا ک بارداریم الان باید حواست باشه

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری