۹ پاسخ

میزنی هفتگی تا الان؟؟

من امروز آمپول رگام باپروژسترون زدم اینقد درد دارها😁نمیدونم دوسمت پهلو بخوابم

من میذاشتم هم شیاف هم آمپول
خونمون خیلی گرم بود😂

من از خود دکتر پرسیدم گفت لازم نیست بزاری یخچال بد میشه چون روغنی هست

نه من نمیزارم
از دکتر داروخانه ام پرسیدم گفت لازم نیست تو یخچال باشه

شما چرا استفاده میکنید جسارتا؟

من از دکتر داروخونه پرسیدم گفت لازم نیست

من نذاشتم نمیدونم

من میزارم یخچال

من میزاشتم

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رویسا مامان رویسا روزهای ابتدایی تولد