خانما آمپول پروژسترون رو همه باید بزنن؟؟

۴ پاسخ

نه عزیر وقتی مشکلی نباشه نه. برا لکه بینی. دل درد. جفت پایین.. خطر زایمان زودرس وچیزای دیگس

ن عزیزم نیازی نیست همه بزنن

اگه خونریزی بیوفتی درد داشته باشی اینا میرنن

اگ کسی درد داشته باشه احتمال زایمان زودرس داشته باشه بهش میدن

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهان 💙 مامان شاهان 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شهریار مامان شهریار ۸ ماهگی