آهن و مولتی رو از کی شروع کردید ؟؟
چ مارکی

۲ پاسخ

اگه بچه نارس نباشه و خوب وزن گرفته باشه باید از ۶ ماه ب بعد شروع شه ..

از شش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان دختری مامان دختری ۱۰ ماهگی
مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان کوکی🍪و دونات🍩 مامان کوکی🍪و دونات🍩 ۱۲ ماهگی
مامان علی جآنم👼🏻🍼 مامان علی جآنم👼🏻🍼 ۱۱ ماهگی