آهن رو از کی شروع کردید برای بچه‌ها؟

۶ پاسخ

از شش ماهگی شروع میشه دیگه البته بعضی از دکترها برای چهار ماه هم مینویسن

۴ماهگی

من دوماهگی چون دوبرابر وزن تولدش شده بود

از ۶ماهگی باید شروع بشه

من دخترم سه ماهشه دکتر گفت قطره آهن بده بچه وقتی دوبرابر وزن تولدش میشه کم خون میشه

۴ماهگی

سوال های مرتبط

مامان علی جآنم👼🏻🍼 مامان علی جآنم👼🏻🍼 ۱۱ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۱۰ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۷ ماهگی
مامان همایون مامان همایون ۱۶ ماهگی
مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی