۲ پاسخ

من ایشالله از ۶ شروع میکنم

من دکتر پسرم گفت شروع کن ولی هنوزم
از فرتی و حریره بعد پوره ها و میوه ها و سوپها

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱۸ ماهگی