۴ پاسخ

من از فرنی ساده (لعاب برنج)
از اواخر چهارماهگی شروع کردم...
بعد یه هفته حریره بادوم دادم یه هفته بعدشم پوره ها رو شروع کردم

اول از شیربادم شروع کردم بعد لعاب برنج بعد فرنی

۶ ماهگی
اول از فرنی

تاپیکشو گذاشتم برو بخون چندتاس

سوال های مرتبط

مامان میکائیل♥️ماهلین مامان میکائیل♥️ماهلین ۱۳ ماهگی