۸ پاسخ

منم امگا ۳ بدون جیوه
نهایت ۲۰۰

سلام گلم‌ من وزن جنینم خوبه اما دوس دارم بچم تپلی تر بشه ک از دکترم امگا۳خارجی گرفتم ده دانه یه ملیون تا یه ماه هفته ای دوبار میخورم ایرانی شم هست ک داروخانه ها دارن ۲۰۰تا ۴۰۰در میاد گلم

ب من اینو داده،سری قبل فرق میکرد

تصویر

برای منم همین امگا ۳

به منم داده مارک nextylte قیمت نزدیک 400 تومنه

وا. از همون معمولیا بگیر
من از همون معمولیا میخورم

من میخرم تقریبا ۲۰۰ میشه😬
گلدن سیز
بدون جیوه ام هست

من اصلا امگا ۳ جدا نمیخورم
داخل همون مولتی ویتامینم یه مقدار ازش داره.

سوال های مرتبط

مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی
مامان کارن و سورن مامان کارن و سورن ۴ سالگی
مامان ترانه مامان ترانه روزهای ابتدایی تولد