واقعا بیش از حد درد واژن دارم عادیه؟؟؟

۳ پاسخ

منم دقیقا همینطورم اصلا نمیتونم راه برم از درد دکترم گفت طبیعی هس چون سر بچه ۲وارد لگن شده فشارمیاره مواقعی که درد داری استامنیفون ساده ۵۰۰ بخور

طول سرویکست کم نیس ک؟
کار سنگین کردی؟
عفونتو این چیزا چی؟؟
اگه وقت زایمان باشه خدا نکرده جذا از درد واژن پهلو دردو اینام میگیری

اوهوم فشار روته😉 فشااار نینی ک دیگه بزرگ شده میخواد بیاد بیرون😂

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا ۱ ماهگی
مامان پسرم و تودلیم مامان پسرم و تودلیم هفته سی‌وسوم بارداری