۳ پاسخ

همه چیز
نه ناشتایی نداره

خون و ادرار هست عزیزم
من جمعه دخترمو بردم
باید ۲ ساعت ناشتا باشه

تقریبا همه چی بررسی میشه
خون و ادرار بود و دکتر گفته بود ۳ساعت ناشتا باشه

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۱۶ ماهگی
مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی