۸ پاسخ

ب شدت راحته اصلا استرس نگیر

نه سخت نیست بعد ده روز علائم سرماخوردگی دارن که فقط خونه رو سرد نکن که طولانی و سخت شه

ن اصلا سخت نیس

عزیزم اک پای کوچولوتون ازچی بوجود اومده بود

مال من که بد بود باعث شد زیر بغلش متورم بشه بی قراره
یه دونه هم رو پاش زده یکی هم صورتش🥺

سه تاس یکی دست دوتا پا
پای چپ اوکیه سبکه راست شاید اذیت کنه
ولی نیاز ب کمپرس نداره
بچه و خنک نگه دار یکی دوبار هم پاراکید بده ولی بعد ده روز میگن تب میکنه

نه خوبه . سرخک و سرخچه و اوریون و پونوموکک‌چندگانه

دوتا واکسنه یکی ت دست یکی ت پا بعد یک هفته هم تب میکنن

سوال های مرتبط

مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان رُز مامان رُز ۱ سالگی
مامان سلین جون مامان سلین جون ۱۳ ماهگی