۴ پاسخ

دوتا هس

یکی دست یکی پا یه خوراکی

دوتاعزیزم یکی دست یکی پا خوراکی هم نداشت.نگران نباش انشاالله که خوبه واسش و بهترین واکسنشه😍حتی استامینوفن هم نمیخواد بدی این واکسنشو😍بهداشت به من گفتم فقط درصد کمی از بچه ها بعد از ۴ ۵ روز تب میکنن یا تادوهفته ممکنه دونه قرمز بزنن

سلام یکی به دست یکی به پا

سوال های مرتبط

مامان هدیل مامان هدیل هفته سی‌ودوم بارداری