خانوما فشار چند بالا حساب میشه؟

۴ پاسخ

برا من امروز ۱۴ روی ۱۰ بود سریع از بهداشت نامه ارجا برام نوشتن برا دکرم

من ۱۴ ام

دوازده به بالا

۱۲ ب بالا خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی
مامان تودلی🥺💕 مامان تودلی🥺💕 هفته سی‌وپنجم بارداری