علت بالا بودن pap a توغربالگری چی هست؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

برای من ۲/۳۵
زیر ۳ باشه میگن خوبه
ولی برام منم‌یکم بالاس

سلام عزيزم خوبيد ببخشيد شما كه عددpapبالابود بچتون دنيا اومد مشكلي نداشت؟

حتی از برا شما هم بالاتر

برا من عددش00. 17198

ایشالا که خوبه چیزی نیس نگران نباش عزیزم
نی نیت احتمال نداد دخمله؟

اصلا دکتر من به عددا نگاه نکرد منم گفتم گفت مهم نیست مهم نتیجس که خوبه

به دکترت نشون بده معمولا بالا بودنش خیلی مهم نیست پایین بودن مهمه

برا منم بالا بود دوقلویی؟؟

نمیدونم ...ولی برات غربالگری دوم مینویسن اونم انجام بدی از من باز پایین بود میگن قرص اسپرین تجویز میکنن

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه هام🩷🩵🩵 مامان بچه هام🩷🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آسمان مامان آسمان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آبنبات 🧿🍭🍭🍬 مامان آبنبات 🧿🍭🍭🍬 هفته بیست‌وسوم بارداری