مامان ها کسی بوده papp a ش تو آزمایش nt بالا باشه؟؟

۳ پاسخ

برای من mom
۲/۵۳
بده؟؟

البته من شنیدم این یعنی خون رسانی ب جنین
و کلا میگن سلفری بده ولی اکثرا مشکلی نیس و اوکی همه چیز
نترس شمام
کم باشه میگن بده

اره برای من ۳.۴۵ بود
دکترم سلفری نوشت ۵ ام باید برم ازمایش بدم

سوال های مرتبط