سلام دوستان
بهتربن زمان انومالی کی هست؟

۷ پاسخ

۱۸هفته۳ روز

۱۸ هفته و ۲ روز عالیه

۱۸هفته برو .من ۱۸هفته و یکروز رفتم . کلا اصل این غربالگری ها برای اینه از سالم بودن بچه باخبر شی. هرچه دیرتر بری ب ضرر خودته.

من 18هفته اینا بودم رفتم

18هفتت تکمیل بشه بعد برو

۱۸ هفته بری عالیه

دکتر من 20هفته نوشته

سوال های مرتبط

مامان نهال🎀 مامان نهال🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💓نیکا👼 مامان 💓نیکا👼 ۷ ماهگی
مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سیب زمینی 🥔💛 مامان سیب زمینی 🥔💛 هفته بیستم بارداری