۷ پاسخ

من که معدم میسوخت قرص نمیخوردم دلم نمیومد قرص بخورم الانم هر وقت میبینم میسوزه یدونه سیب میخورم بهترم میکنه

سیب بخور

آره خیییلی سخته

این دل درد هست
هفته قبل هم از سر درد داشتم میمردم😂😂😂

از هفته ۹ هم حالت تهوعم شروع شد

از هفته ۷ تا ۹ من اینجوری بودم

قرص فاموتیدین ۴۰ بخور
مجازه تو بارداری
من دکتر برام نوشت

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان مامان جوجه ها🐣💛 مامان مامان جوجه ها🐣💛 هفته هفدهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری