خانما من خیلی معد دردم چیکار کنم

۵ پاسخ

اگر از اسید معده تون باشه، ۱۰ دقیقه قبل از غذا پنتاپرازول بخورید

اما سعی کن دائم یه چیزی بخوری که معده ات خالی نشه

من اسید معده ام زیاد میشه گاهی هم معده درد میشم رفتم دکتر برام سرم زد وقرص داد بهتر شدم برو دکتر،دکتر عمومی هم که بری بهت دارو میده

قرص فاموتیدین مجازه

عسل بخور
زنجبیل هم خوبه
داروی کلیدنیوم سی‌

سوال های مرتبط

مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته نهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری