سلام خانوما من خیلی سر دردم چیکار کنم بنظرتون

۷ پاسخ

دکتر به من گفت یه استامینوفن ساده بود اگ سردردت خوب شد که علائم حاملگیه اگ نشد مال همون فشاره

اب بخور

پاشدم نصف سیب خوردم سرمو دستمال بستم گفتم بلکه بهتر بشه انشالله

منم روزی ی بار سردرد میگیرم دو سه ساعت میشه تا خوب میشم

فشارم بالا میره همش

اب زیاد بخور
فشارت رو چک کن

فشارت پایین یا بالا نیست؟
من خودم همین امشب فشارم ۸ بود مردم از سردرد

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان هفته دهم بارداری