۷ پاسخ

نمی‌دونم منکه هرروزمیکشیدم الان آرزو شده واسم دیگه قدقن هستم ضررداره سعی کن کم استفاده کنی

فکر نکنم
جارو دستی
نپتون ولی باعث میشه

بله بمن گف نکش

چون سنگینه اره ممکنه

فک نکنم ولی خب درمانگاهی که واسه مراقبت میرم بهم گفتن جارو نزن منم جای جارو برقی که سنگینه از جارو شارژی استفاده میکنم سبک و راحته اخه با وجود بچه کوچیک تو خونه نمیشه جارو نزد

من هرروز جارو برقی میکشم بااینکه سرکلاژم😣😂

به رحم فشار میاد
جزو کارای سنگینه

سوال های مرتبط

مامان برون عالی مامان برون عالی روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۹ ماهگی