بچه ها از درون شکمم‌ یکم حالت سوزش داره و درد داره برای چیه

۲ پاسخ

میگم شماهم ازین هفته احساس سنگینی دارین؟

سلام دوستان من کرونا گرفتم علائم من آب ریزش بینی و التهاب شدید دارم بنظرتون چب بخورم

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری