باقالی بخورم عبی نداره؟ شیر میدم بچه مو

۳ پاسخ

ازمایش ۵روزگی گرفتی نرمال بود؟اگر گفتن هیچ مشکلی نداره بخور چون بعضی بچه ها برای ازمایش پنج روزگی میگن حساسیت ب باقالی داره

ازمایش ۵روزگی گرفتی نرمال بود؟اگر گفتن هیچ مشکلی نداره بخور چون بعضی بچه ها برای ازمایش پنج روزگی میگن حساسیت ب باقالی داره

ازمایش ۵روزگی گرفتی نرمال بود؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی
مامان رادمان💙💙 مامان رادمان💙💙 ۱ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان محمدامین👶🧸 مامان محمدامین👶🧸 ۱۶ ماهگی