خانما شیر میدم باقالی بده بخورم؟

۵ پاسخ

بله.

یکی از چیزایی کع دکترم تاکید کرد نخورم نفخش خیلیه باقالیه

حساسیت زاست کم بخور

حساسیت نداره؟

سرده و نفخ داره بچه اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۷ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان سهند مامان سهند ۶ ماهگی
مامان رادین جونی مامان رادین جونی روزهای ابتدایی تولد