سلام خانما موز از چندماهگی میتونم بدم؟

۴ پاسخ

میتونی بدی از ۵ماه و ۱۵روز از کم شروع کن به مرور بیشتر بده اگر یبوست نداره

بالای ۷ماه بدی بهتره، الان فعلا زوده، فعلا فرنی بده، بعد هویچ و سیب زمینی رو بپز و داخل فرنیت بریز و با تست حساسیت

لعنت بر شیطون😂یه لحظه موز رو ندیدم،بسم الله😂گفتم چی نوشتی؟مجدد خوندمش خندم گرفت

من میدم

سوال های مرتبط

مامان برگین و برسین🐣 مامان برگین و برسین🐣 ۱۱ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان ابوالفضل❤ مامان ابوالفضل❤ ۱۶ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۱۰ ماهگی