۴ پاسخ

منم سه روزه میدم

میگن ندی بهتره لکنت زبون میگیره دیر زبون باز می‌کنه

هر وقت کمکی شروع کردی
فقط موزت خوب رسیده باشه

من میدم

سوال های مرتبط

مامان یلان👶🏻💎🖇️ مامان یلان👶🏻💎🖇️ ۷ ماهگی