خانوما چرا سر دخترم ۳۷.۱
کمرش و شکمش ۳۸.۵؟

۱ پاسخ

واس پسر منم تب سرش کمتر از زیربغلش بود ب دکتر گفتم زیربغلشو ک تب سنج میزارم بیشتره گف اصل سرشه

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی