۳ پاسخ

چون دست اون سمت بالا هستش
تاثیر داره دنده بالا و پایین میشه

عزیزم دنده ها طبیعیه من خودمم یکی از دنده هام برآمده تره کلا ارث خانوادگیمونه ولی اینکه دستش بالاست بی تاثیر نیست

چون دست چپش بالاس دندش زده بیرون

سوال های مرتبط