از کی باید پوشک سایز ۴ گرفت؟

۸ پاسخ

هروقت دیدی تنگ شده براش

من پنج ماهه است پسرم پوشک چهار استفاده میکنم

بچه تا بچه فرق داره من تازگی سایز ۳ رو براش میبندم

من الان ۴میبندم براش

بر حسب وزن هر موقع ۸ کیلو به بالا شد

بستگی به جثه بچه داره خودت میفهمی که دیگه تنگ شده اونموقع عوض کن ۴ بگیر

هروقت رسید به وزن ۸ کیلو به بالا و دیدی پوشک تنگ شده بهش

من دخترمو3 میبندم

سوال های مرتبط

مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی