سلام خانوما
فشار ۱۲ زیاده تو ماه آخر

۸ پاسخ

فشار های ماه های قبلت چنده اگر نسبت به قبل دو واحد بره بالا باید بررسی کنی

آخه همش ۹ بود

نه منم ۱۲ اس نرمال

۱۲رو چند؟از ۷ب بالا خطرداره
من همش هولتر بهم وصل بود آخرم ۳۶هفته زایمان کردم

نه ۱۲ خوبه، من همش ۱۳ رو ۸ هست

نه نرماله

نه، منم امروز گرفتم ۱۲ بود

نه نرماله

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی
مامان آقا فرهان 💙 مامان آقا فرهان 💙 ۴ ماهگی