خانوما فشار ۱۲ رو ۸ زیاده یانه؟؟

۴ پاسخ

نه خیلی خوبه

نه خوبه ولی لب مرزه
مراعات کن آرزو خطرناکه

کنترل کن ک بالا میره
باید ۱۰ یا ۱۱ باشه
۱۲ لب مرزه

نرماله

سوال های مرتبط

مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۱۳ ماهگی
مامان مغز بادوم💚 مامان مغز بادوم💚 ۹ ماهگی