اسم صدرا خوبه یا نه؟

۶ پاسخ

بله قشنگه

قشنگه

آره قشنگه

خیلی قشنگه..منم اسم نی تی تو راهیم صدراست ان شاالله

اگر مصمم هستی، دیگه نباید نظرسنجی کنی
شاید تو دلت خالی کنن
اما اگر هنوز مصمم نیستی، بنظر من نه
شیراز یه شهرک داره به اسم صدرا
واسه همین شاید جالب نباشه

حالا ما بگیم نه شما دیگه نمیزاری؟

سوال های مرتبط

مامان نینی جذاب مامان نینی جذاب ۱۰ ماهگی
مامان ممد مامان ممد ۹ ماهگی
مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد