پلاکت نوزادم خیلی بالاست دارم میمیرم

۱ پاسخ

الهی بگردم.. ایشالا زودتر خوب بشه خیالت راحت شه.
چرا بالاست؟ عفونت داره؟

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱۱ ماهگی