خانما ازمایش دادم تیروعیدم چجوریه؟

تصویر
۸ پاسخ

کمکاری داری قرص باید لووتیروکسین بخوری

ذخایر آهنتم پایینه
تیروئیدتم کم کار شده

نرمالش باید چندباشه؟

واسه منم ۵ عه دوز قرصم باید زیاد بشه 🥲

بهت میده قرص حالا

کم کاری

کم کاری داری قرص میخوری

کم کاری تیروئید داری فکرکنم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان زهراجون مامان زهراجون هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یاشار 🥹 مامان یاشار 🥹 ۴ ماهگی
مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان مامان مامان ۹ ماهگی