سلام خانما برای خارشم آزمایش دادم چجوریه سر در میارین؟

تصویر
۳ پاسخ

فقط کم خونی داری هماتوکریتت پایینه هموگلوبینتم لب مرز پایینه.فکر کنم دکتر قرص اهنتو دو تا کنه

فقط هموگلوبین خونت پایین بقیه خوبه

خداروشکر دفع پروتئین نداری

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۳ ماهگی
مامان خوشگل خانوم مامان خوشگل خانوم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی