خانما میشه تو این هفته جیگر ودل بخوریم؟؟؟

۷ پاسخ

یه بار تو بارداری مجازی بخوری،اونم زیاده روی نکن

اره بابا جیگر برا هفته پایین وکسایی که مشکل دارند. من همه چی میخورم والا

والا من همین سه روز پیش گوسفند کشتیم دل جیگر کباب کردم خوردم سر دخترمم خوردم

دکتر من گف فقط سه ماه اول ممنوع نخورم

نخور بنظرم ماه هشت پر ریسکه

در حد ۴ تا دونه

اره میشه ولی زیاده روی نکنی کم بخوری

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی