خانمای هم هفته ی من علایمتون چیه این روزا؟

۲ پاسخ

من علائم خاصی ندارم فقط بعضی مواقع دهانه ی رحمم تیر میکشه.البته من سزارینی هستم و چون دیابت دارم روز در میون ان اس تی میدم

من تنها علائمی که تو این هفته داشتم ترشحات تقریبا غلیظ کرم رنگ بود که به ۳۹ هفته رسیدم و بعد معاینه تحریکی پلاگ زایمانم افتاد و بعدم تا سه روز ترشحات تخم مرغی و ژله ای که رگه خون توش بود دفع میکردم و بعد اونم کیسه آب پارا شد و رفتم بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۴ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۵ ماهگی
مامان پسرکم💙✨ مامان پسرکم💙✨ ۴ ماهگی
مامان معصومه خانم مامان معصومه خانم ۴ ماهگی
مامان آقا میعاد مامان آقا میعاد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخترم🍭پسرم🍯 مامان دخترم🍭پسرم🍯 ۴ ماهگی