خانمهای هم هفته علائمتون چیه ؟؟

۴ پاسخ

فقط به شدت سنگین شدم 🥹

معدم رفلاکس داره و ترش میکنم ، زیر شکمم سنگین شده این خیلی اذیتم میکنم نه میتونم درست بشینم نه بخوابم

من از قسمت کمر تا زیر زانو هام کمی درد داره و انگار سنگینه وتکون های دخترم نسبت به قبلا کمتر شده واز ماه ۸ دل درد کم دارم مث پریودی که گفتن طبیعیه ماه درد وخیلی عصبی شدم زود ناراحت میشم و اعصابم خورد میشه مث زمان قبل پریودی و حس خیسی دارم ولی وقتی میرم سرویس میبینم خشک خشک حتی ترشحاتم هم کمه

همش معده ام میسوزه اسیدش همیشه میزنه بالا بجه زیر قفسه سینه ام اومده اصلا نمیتونموخم بشم یا بشینم پایین شکمم همش سنگین گاهی درد میگیره نافمم همینطور پهلو ب پهلو شدنم برام واقعا سخت شده

سوال های مرتبط

مامان دخترم🍭پسرم🍯 مامان دخترم🍭پسرم🍯 ۴ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۵ ماهگی
مامان پسرکم💙✨ مامان پسرکم💙✨ ۴ ماهگی
مامان معصومه خانم مامان معصومه خانم ۴ ماهگی
مامان آقا میعاد مامان آقا میعاد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۱ ماهگی