من دست راستم بیشتر از چپم ورم کرده و درد میکنه مشکلم چی میتونه باشه
هرچی بگی درددارم. دردکشاله ران. دردواژن. دردکمر و زیر شکم.هرلحظه حسمیکنممیخامپریود بشم. فشاررومقعدمهجوری کببخشیدهرلحظه انگار دسشویی دارم. دردباسن وساق پا. اصلا ی وضعی.نمیتونمراه برم
۳۸هفته ۶روزم بدون درد فقط گاهی یکم فشار
و درحال نابود شدن لگن کمر
هم هفته شما بودم مسمومیت بارداری گرفتم ختم خوردم در حال گذروندن دوران مزخرف بعد سزارین هستم
۳۸هفته و ۵روز ام بدون درد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.