۵ پاسخ

من دست راستم بیشتر از چپم ورم کرده و درد میکنه مشکلم چی میتونه باشه

هرچی بگی درددارم. دردکشاله ران. درد‌واژن. دردکمر و زیر شکم.هرلحظه حس‌میکنم‌میخام‌پریود بشم. فشاررومقعدمه‌جوری ک‌ببخشیدهرلحظه انگار دسشویی دارم. دردباسن و‌ساق پا. اصلا ی وضعی.نمیتونم‌راه برم

۳۸هفته ۶روزم بدون درد فقط گاهی یکم فشار
و درحال نابود شدن لگن کمر

هم هفته شما بودم مسمومیت بارداری گرفتم ختم خوردم در حال گذروندن دوران مزخرف بعد سزارین هستم

۳۸هفته و ۵روز ام بدون درد

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان ۱۵ ماهگی
مامان پسرکم💙✨ مامان پسرکم💙✨ ۴ ماهگی
مامان معصومه خانم مامان معصومه خانم ۴ ماهگی
مامان آقا میعاد مامان آقا میعاد هفته سی‌ونهم بارداری