۸ پاسخ

سلاممممم پهلو به پهلو سدن سختترسده شباهم پادرددددد

خوبه دیگ دو هفته دیگ زایمان میکنین ب امید خدا🥹من همش میگم کاش بخابم و بلند شم ۳۷ هفته باشم😍

میسوزم سنگینم نمیتونم بخوابم😭

نفس تنگییییییی. تپش قلب.درد واژن

سلام🙋🏻‍♀️ رفتم بهداشت گفت بچت ضربدری مونده تو شکمت

واااای آخراش چقدر سخت ترشده😵‍💫😵‍💫😵‍💫

هرروز یه دردهای عجیبی به سراغم میان
مثلا امروز بیدار شدم دست راستم از نزدیک شونه تا سر انگشتام استخونش درد میکرد😮‍💨

در بدترین حالت ممکن😐

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد