همچنانننن در حال انتظاااار😵😵
من ک زایمان کردم دارم از بیخوابی، درد میمیرم
حال اون هفتمو میخوام🥲
به دردای الان می ارزید
البته حال اون موقع با نی نی
من خودم . خسته ام . یه دختر چهارساله دارم . دیگه همش با اون میگذرونم استراحت ندارم .معده درد و کمر درد دارم .
وضعیت من خراب هستش درد پریودی. پادرد. درد دنبالچه. دخترمم مریض شده اسهال گرفت گلاب به روتون همش دنبال اونم ۱۰ روز تا زایمانم دارم نصف کارام مونده حس هیچی ندارم
منم چشم انتظارخانوم که دردم بگیره
من عفونت کل سرو صورتمو برداشته بدجور سرماخوردم
سینمپر چرکِ
هرکی منو میبینه فرار میکنه😔
دکترمگفت با این وضع نمیتونمببرمت اتاق عمل😔
حالا منتظرمخوب شمزیرمیزی بهش بدم زودتر عملم کنه دارم میمیرمانقد سرفه کردم😔پهلوهامزخمه بچم داغون شد اون تو😔
من روحی خرابم چشم انتظارم درد هم دارم انشالله فردا میرم زایمان
حس سرگیجه دارم با فشار زیر لگن☹️☹️☹️😑
نفسی نمونده برام خابی نمونده برام راه رفتن من شبیه مردای ک ختنه کردن شده
دارم میمیرم
خیلی خراب زایمان نمیکنم حالم خرابه😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.