خانمای هم هفته علائمتون چیع ؟؟

۲ پاسخ

منم 38هفته و 5,روزمه فعلا دردی ندارم فقط گاهی انقباض دارم

۳۸ هفته و چند روزی؟؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۵ ماهگی
مامان پسرکم💙✨ مامان پسرکم💙✨ ۴ ماهگی
مامان معصومه خانم مامان معصومه خانم ۴ ماهگی
مامان آقا میعاد مامان آقا میعاد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد