هم هفته های من علاعمتون چیع؟؟؟؟

۴ پاسخ

من فقط استخوون واژنم سمت چپ اونم شب تا صبح که می‌خوابم صبح پامیشم وحشتناک درد می‌کنه انگار شکسته

ورم دارم
اسید معده و معده درد
گاهی درد زیر دل
سنگین شدم از رو زمین ک میخام بلند بشم خیلیییی سختمه

چرا ورم داری، من اصلا ورم ندارم

همه علائم دنیارو الان دارم
از موهام درد میکنه تا نوک انگشت پام، ورم که دیگه نگم

سوال های مرتبط

مامان پناه ☺️ مامان پناه ☺️ ۳ ماهگی
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۴ ماهگی
مامان ارمان🩵💙 مامان ارمان🩵💙 ۵ ماهگی
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان 🧿peste pesar🩵 مامان 🧿peste pesar🩵 ۱۲ ماهگی